Interviu cu Portia de Rossi

       Portia de Rosi a vorbit pentru prima oara intr-un  interviu despre relatia cu Ellen de Generes in 2005, pentru revista „The Advocate”.

 

Fragmente din interviu:

 

Portia de Rossi: Ultima persoana careia i-am spus ca sunt gay a fost bunica

The Advocate: Wow! Cum i-ai marturisit?

Portia de Rossi: Nu a fost ceva intentionat, dar stiam ca nu voi putea evita raspunsul. A facut greseala sa ma intrebe cum stau cu dragostea si i-am raspuns ca sunt foarte fericita, ca suntem impreuna de 8 luni si ca totul este minunat. Atunci m-a intrebat cum il cheama. Am tras aer in piept si i-am spus adevarul, Ellen de Generes. M-a intrebat nedumerita, „ cum ai spus, Allan?” Bunica si-a amintit de Ellen de la televizor si faptul ca este lesbiana. Prima reactie a fost:” asta este o zi foarte proasta!”. A avut o atitudine foarte directa. I-a luat cam doua minute sa fie suparata, nervoasa, dezgustata, ca apoi sa ma ia in brate si sa-mi spuna ca ma iubeste la fel. Inainte de a parasi Australia, mi-a spus ca i-ar place sa o cunoasca pe Ellen.

The Advocate: Din experienta, mi-am dat seama ca oamenii par uneori sa se desparta brusc, imprevizibil, dar adevarul este altul. Ceva nu a fost in regula de mult timp si au refuzat sa recunoasca. Tu si Ellen v-ati despartit de femeile cu care erati pentru a fi impreuna. Cum au decurs, de fapt, lucrurile?

Portia de Rossi– Ei bine, am intalnit-o pe Ellen acum cinci ani si, cu siguranta, a fost o atractie imediata, o chimie inexplicabila, dar nu mi-am permis sa ma gandesc la o relatie, fiindca eram implicata in filmarile la „ Ally Mc Beal” si nu eram nici out. Dar nu am incetat sa ma gandesc la ea, fiindca nu am simtit cu nimeni altcineva atractia aceea. Am avut o relatie minunata cu Francesca, dar stiam in adancul inimii ca se putea ceva mai bine. Nu cred ca eram potrivite pentru o relatie de durata. Avem interese diferite, a trebuit sa muncim mult sa mentinem relatia.

 

 Acum un an am reintalnit-o pe Ellen la o sedinta foto si mi s-a taiat respiratia. Asta nu mi se intamplase niciodata in viata, toate trairile acelea pe care le regasesti in cantece sau in poezii. Apoi mi-a fost foarte greu sa mi-o scot din minte. In noaptea aceea am stat de vorba si asa a inceput. Am urat durerea pe care i-am provocat-o Francescai, dar nu am putut ignora sentimentele pe care le aveam pentru Ellen.

The Advocate: Ai vorbit cu Ellen inainte de a incepe relatia, despre ceea ce urma sa se intample, recunoasterea publica a orientarii sexuale?

Portia de Rossi: Nu. Sentimentele au invins teama de a fi out. Este greu sa fii intr-o relatie care este supusa judecatii publicului, mai ales cu cineva care este atat de faimos si de iubit. Este, de asemenea, interesant.

 The Advocate: Ce anume este interesant?

Portia de Rossi: A fi un cuplu- sa putem pasi pe covorul rosu tinandu-ne de mana. O respect. A fost curajoasa in 1997, cand a recunoscut public orientarea, iar acum schimba lumea, si este interesant sa particip la toate acestea.

The Advocate: In afara chimiei, a atractiei, ce altceva va leaga?

Portia de Rossi: Este o relatie plina de respect, iubire si liniste. Avem multe in comun, impartasim aceeasi viziune asupra vietii. Pentru prima data in viata, cu adevarat, nu ma mai simt singura.

The Advocate: Vei mai juca in scene erotice?

Portia de Rossi: Au fost, nu le-am dorit. Consider ca ar fi ceva compromitator.

 The Advocate: Asta o va face fericita pe Ellen.

Portia de Rossi: Hmm…da. Nu vreau sa sarut pe cineva, daca nu imi doresc. Nu merita compromisul. Nici macar nu imi place sa ma uit la scene de sex in filme. Am o latura usor pudica.

The Advocate: Se pare ca ai fost singura femeie din „Ally McBeal” care nu a sarutat-o pe Calista Flockhart si singura lesbiana din serial. Este ironic…

Portia de Rossi: Crede-ma, stiu asta. Si nimeni nu stia ca sunt lesbiana cand Calista a interpretat acel sarut faimos cu Lucy Liu. Nu mi-a venit sa cred nici mie scena, am urat-o, a fost suparatoare pentru mine, ca lesbiana.

The Advocate: Ti-ar placea sa interpretezi un rol gay?

Portia de Rossi: Da, atat timp cat nu ar fi scene sexuale.

The Advocate: Nici macar un sarut?

Portia de Rossi: Nici…

The Advocate: Crezi ca lumea va priveste potrivit unui anumit tipar sau stereotip gay?

Portia de Rossi: O vad pe Ellen ca foarte feminina, este sensibila si are multe trasaturi tipic feminine. Este grijulie, frumoasa si deschisa.

The Advocate: Ceva nou in relatia cu Ellen?

Portia de Rossi: Tocmai am petrecut o vara minunata. Am cumparat o ferma in California, iar Ellen mi-a oferit cadou un cal, Jones, foarte frumos.

 

 

 

 

Leave a Reply

