Mi-am facut rezervare la mine-avion

 

Inspirata din povesti cu hartie igienica

 

 

 

 

 

      your-dirty-mind3                                                           Ascult manele si ma pregatesc sa decolez. Ma mananca undeva sa zbor peste tomberoane si de acolo sa arunc cu (b)ani…” de la mine pentru tine, fara numar, fara numar…”. O declaratie de dragoste pentru cea ma iubita fiinta ce ma priveste gales de langa gunoaie.  Nu stiu daca vei fi fermecata de zborul meu gratios, cu sanii atarnand in gol si cu picioarele tinute strans sa nu izbesc mustele din aer. Dar eu perseverez, fiindca miroase a pasiune putreda, din aia care te face sa te arunci cu capul direct intre cutiile de plastic manjite cu fasole batuta, intre conservele de peste expirat, intre sticle de votca in care s-a scuipat dupa betie…ce minune este aceea care te face sa lingi resturile toate, fiindca ti-e pofta de ea, asa cum sta, frumoasa, rezemata de tomberon si cu un chistoc sexy in coltul gurii, luat delicat si asta de pe o bucata incalcita de prezervativ, ca de pe o petala?

        Ma simt excitata, mai ales acum, cand o gazulita perversa mi-a intrat in nara dreapta si ma sufoc…am cea mai tare femeie…au…cu parfum de lalele…hai, lai , lai, la…”o femeie unicata”…

        Ma simt smechera…te iubesc, ma auzi? Aud de aici cum te lingi pe gingii, nebuno, ai mancat fara mine prajitura aia de visine din tomberonul cel mare? Nu-i nimic, sunt in aer si nu vad bine, aerul asta tare imi pune val peste privire.

         Auch, stai asa, te rog! Te-am ochit cu irisul drept intre picioare, ca un laser. Te bucuri? Te simti bine? Te cred si eu, esti vizitata  intr-o oaza de putrefactie de o Zburatoare. Ce poate fi mai frumos decat sa visezi ca ajungi instant la reciclare? Dansezi acum printre tampoane, servetele, chiloti rupti, unghii taiate, par pubian tuns in oglinda, zoaie, si eu te vad salubra,”dintr-o mie de femei n-au niciuna ochii tai”, esti frumoasa, nebuno, de aici totul mi se pare anormal de bine.

    Am poza ta in buzunarul de la capot si am noroc in zbor, nicio pasare nu s-a gainatat pe buzele mele dornice de sarutari cu aroma de vin statut. Nicio gaza nu mi-a ajuns in stomac sau in plamani, niciun semn de ploaie, cerul este sacru si limpede ca apa ce se rupe la femeia gravida. Sunt fericita ca ai aparut in viata mea, „si ai intrat la inimioara mea.”

    De la chioscul nonstop de pe un nor ti-am cumparat o ata pentru dinti, stiu cat de mult ti-ai dorit asta, fiindca in momentele noastre de intimitate te rusinai mereu de resturile de mancare ce iti umbreau sclipirea oaselor din gura. Si eu iti spuneam ca asta  este farmecul tau cand zambesti…”haide la dans, misca-te pe balans/ ai mare talent si haz/ eu ma jur ca nu te las.”

    Cobor…vreau sa te simt mai aproape, sa-ti alung mustele din jurul capului, sa car in causul palmei cateva gunoaie si sa iti fac loc langa radacina tomberonului. Sa stam aproape una langa alta si sa ne atingem tandru, foarte tandru…si sa ne povestim cate in mine, cate in tine, sunt atatea pe care nu le-am aflat! Ce ciudat cum simti tu atat de repede putoarea aerului din care cobor! De aceea te iubesc, fiindca nu simti niciodata cat pute in jurul tau, dar ai nasul fin pentru tot ce se indeparteaza de tomberoanele care iti pun in valoare exotismul! Esti un amestec provocator de nesimtire si carcoteala! Numai cei care nu au inima in forma de vata pe bat nu te pot iubi…si, Doamne, cati sunt dintr-astia!

      Vreau sa ne casatorim. Merg pana la capat! Si imi spui mereu ca sunt o „balaurita deosebita”, ca nu are cerul loc pentru coada mea de foc…vai, ce frumos! Eu te vad de foarte de sus, tu ma complimentezi de foarte de jos. Este clar, ne potrivim, tu chiar nu vezi?!

 

     Vulturii adevarati ne dau tarcoale din inaltul cerului si ne pandesc ca pe cadavre. Din cand in cand, o femeie isterica arunca un coltuc de paine la tomberon si te nimereste in cap. Pisicile mor de foame prin beciuri fiindca le-ai ocupat singurul loc in care se puteau hrani noaptea in voie. Haita de caini te-a luat drept Omega si pasarile drept sperietoare. Iar eu inghit musca dupa musca, dupa ce ziua intreaga si-au umplut burtile cu resturi de cacat.

   

Maya

 

Leave a Reply

