Gayzare

       Yap,a venit toamna, au inceput treburile. Vreau sa prind piesa “Iubiri interzise” de Yukio Mishima. A vazut-o cineva?
         Eu nu ies in cluburi de gen. Nu fac parte din comunitati restranse. Nu-mi place. Si, mai ales, vizitele si intalnirile unde se vorbeste aproape exclusiv despre orientarea sexuala. Exemplu: acum vreo 4 luni cred, cineva m-a invitat spontan acasa la un cuplu de lesbiene. Am ezitat, dar m-am dus. Respectivele erau certate, momente de tensiune, priviri fugare, eu…aprinzand tigara de la tigara. Ce muzica ascultati, fetelor?Asta e muzica gay? Vai, cearta intre femei! Erau vreo cinci persoane in total, nu am inteles nimic din acordurile muzicale, din privirile tensionate, din veleitatile de actrita ale uneia, din poantele cu gay si despre gay. Eu aprindeam tigara de la tigara ( nu eram singura care fuma) si imi repetam:” cine naiba m-a pus sa vin? cine m-a pus?” Cred ca acuzam uneori degeaba persoanele straight pentru ca ne marginalizeaza, persoanele gay( ma rog, eu sunt bi, dar folosesc acest termen) se pun la colt singure. Cand vor aparea sosetele gay, de exemplu? Sau mancarea gay? Si apoi…daca te-ai certat, la ce mai inviti oamenii sa asiste la incercarile dramatice de impacare?
  Este adevarat, inclusiv pe blogul meu am postat actrite gay, muzica cu tematica gay, horoscop gay… dar da-o-n ma-sa de treaba, chiar doar despre sex si orientare se poate vorbi? O carte, o piesa, o amintire…gayzam totul ( gainatam totul)
 Asta era asa…sa imi fac incalzirea, fiindca oricum nu ma pasioneaza prea mult subiectul.
 
P.S. niciodata nu am inteles sensul organizatiilor de femei in cadrul unui partid…cum suna organizatia de barbati a PNL?
Maya

6 Responses

  1. Prinde-o (“Iubiri interzise”). E altffel, asa cum sunt japonezii in general.

  2. ba sa gayzam, sa gayzam pana li s-o acri, pana vor considera ca e parte din peisaj. să , să !🙂

  3. Eu am vazut “Iubiri interzise”. Sunt doua piese faine regizate de un japonez. Una e despre o iubire intre 2 femei. Piesa de rezistenta este tot o japoneza, Kana Hashimoto. Sa-mi zici cum ti s-a parut🙂 Cealalta e despre iubirea frate-sora. Gata, nu-ti mai zic. Te las sa savurezi.

  4. Ok, Scrumbie, daca prind piesa, voi scrie cum mi s-a parut. multumesc:)

  5. Ai reusit sa ajungi in cele din urma? Eu am fost la piesa tomana trecuta impreuna cu iubita mea. Absolut genial jocul lui Marius Manole si al micutei japoneze nebune.
    Apropo de teatru, ai vazut Hamlet al celor de la Schaubuehne Theater? A fost sambata si duminica la TNB. Au avut o abordare originala, postmodernista, iar Hamlet pe alocuri a avut chiar accente homofile.

  6. Buna, Alex, nu am reusit sa ajung, dar la teatru merg in ultima vreme destul de des, pentru ca prietena mea lucreaza in domeniu:)
    Nici Hamlet nu am vazut:(

Leave a Reply

