Curg

          Este 12 noaptea…tarziu, dar nu foarte pentru tipul meu de insomnie. De altfel, cat a fost mama la mine am dormit de la 23. Azi baut trei cani de cafea, deci nu e de mirare…nu am nimic de spus, nimic de scris. Nicio dezamagire, niciun homofob, nicio tresarire de orgoliu, nu am spaime, nu am nevoi urgente, nu ma doare, nu scrasnesc din dinti, nu am nimic cu nimeni. Mi se zambeste, mi se vorbeste, mi se cauta de bine, nu ma plictisesc, nu am drame, nu m-am despartit de nimeni, nu ma cert cu nimeni, seara citesc sau…( treaba mea), nu ma bate nimeni la cap. As pleca undeva prin Africa, doar atat. De ce Africa? Ei, nu stiu, asa mi-a venit. Nu am, prin urmare, nici alegeri bine conturate. Nu caut totul, nu tanjesc, nu mai regret, nu am nimic de reprosat nimanui. Nu am complexe, nu ma uit prea des la ceas, nu am termene limita. Site-urile nu ma mai deranjeaza, fiindca nu mai intru sau intru rar. Dar nu sa caut, nu e nevoie:). Nu ma injura nimeni, nu ma critica nimeni, nu barfesc, nu ma bag, nu caut nod in papura. Nu sunt singura, nu problematizez situatii, nu ridic prea multe semne de intrebare…ah, da semne ca vine adevarata toamna. Asta e de bine…

Sunt un rau…curg.

Maya

5 Responses

  1. Eu ieri scriam pe la 4 dimineata. Azi nu stiu la cat ma apuca.

  2. nu aia, nu aialalta.

    jiii te invidiez…
    esti sigura ca respiri?🙂

  3. e mai bine sa flowing , go with the wind decat sa ai senzatia de cadere, down, down ,down

    ca tot am gasit: http://en.wikipedia.org/wiki/Flow_(psychology)

  4. multumesc ptr link:)
    sper ca si tu curgi si ca nu esti down

Leave a Reply

