Nu-mi amintesc

         Nu-mi amintesc mai nimic. Ultima data a fiecarui lucru, ultima traire a fiecarei complicitati. Ultimul film vazut impreuna. Ultima masa, ultima carte citita impreuna seara inainte de culcare. Ultima data cand ne-am atins frumos. Cand mi-ai zambit ultima oara cu tot sufletul? Nu stiu…Cand ne-am bucurat ultima oara de un peisaj? Sa fi fost cerul? Nu-mi amintesc. Oamenii isi amintesc ce ii raneste si ti-as putea descrie ultima furie descarcata din plin in mine. Dar ultima tandrete nu mi-o amintesc…Care este ultimul cadou pe care ti l-am oferit? Parca de ziua ta…dar nu-mi amintesc ce. Imi amintesc in schimb cum de ziua mea repetai intruna si deranjant ca ma iubesti. As fi vrut sa taci atunci, mi se parea prea mult si prea fortat. Nu stii, dar as fi vrut multa tacere cu sens. Cuvintele ma iritau. Cine a spus ultima oara “noapte buna”? Care a fost ultima melodie ascultata impreuna? Nu stiu, nu-mi amintesc…Nu mai stiu cand am simtit pentru ultima oara ca imi esti draga fara indoieli si fara tresariri. Imi amintesc in schimb adevarul ciopartit si spart in sute de cioburi in care ma oglindeam. Nu mai eram de mult timp cu tine. Oamenii ar trebui sa se desparta tacuti. Ce tot avem de impartit cand nu mai e nimic de impartit? Nici tu, nici eu nu mai eram acolo, cu noi. La cine tipam? Pe cine judecam?

Ultimul ras…nu mi-l amintesc. Ultima plimbare prin Cismigiu…nu o mai stiu. Ultima fantezie…e prea tarziu sa mi-o mai amintesc. Ultimul vis? Parca…nu, nu este acela. Traim totul in preajma mortii. Avea dreptate Sebastian in “De 2000 de ani”, avea dreptate:” ramanem vesnic alaturi de ce se intampla, putin mai sus, putin mai jos de lucruri, niciodata insa in miezul lor. Ca lasam sentimentele si evenimentele pe jumatate neterminate, sa atarne dupa noi, nedesavarsite. Ca rugurile sufletesti pe care am ars s-au stins la jumatate.”

Astazi nu-mi mai amintesc si cand intalnesc pe cineva ma intreb ce imi voi mai aminti…

Leave a Reply

