Annie Lennox ar fi vrut sa fie lesbiana

   

  Annie Lennox a afirmat ca viata ei amoroasa ar fi fost mult mai simpla daca ar fi fost lesbiana. Cantareata, in varsta de 56 de ani, a experimentat doua casatorii esuate-in 1985 a divortat de Radha Raman dupa numai un an de relatie oficiala, iar in 2000 a divortat de producatorul Uri Fruchtman, dupa 12 ani de relatie. Annie Lennox a declarat intr-un interviu acordat revistei britanice “Saga”: ” A fi gay nu este o alternativa.Dar imi doresc sa fi fost, pentru ca mi-ar fi facut viata mai usoara. Nu exclud posibilitatea de a ma indragosti din nou, dar cred ca pentru 90, chiar 95% dintre femei, barbatii sunt o mare dezamagire cand vine vorba de relatii.”

sursa: revista Saga, anul 2010

5 Responses

  1. Presupunând că are dreptate, asta nu dovedeşte că o femeie oferă garanţii suplimentare. După un divorţ, bărbaţii spun la rândul lor că femeile sunt o mare dezamăgire. Poate crede că la lesbiene totul e apă de trandafiri. Ar mai rămâne călugăria…

  2. Da, si eu m-am gandit ca si-a facut o imagine idealizata despre ce inseamna a fi lesbiana. De fapt, potrivit statisticilor, numarul divorturilor este mai mare in randul lesbienelor decat al homosexualilor. Oricum, cu putin noroc, gasesti persoana potrivita. Pe de alta parte, are dreptate, putini barbati stiu cum sa pastreze o femeie. Cred ca este mai usor sa cuceresti decat sa pastrezi.

  3. Oamenii de obicei caută calităţi superficiale la parteneri, atunci când singurul lucru important, singurul care menţine pe termen lung o relaţie, e să ştie să nu pună paie pe foc. Or, ignoranţa în materie este ENORMĂ, de aceea legăturile se rup după câteva luni sau durează celebrii trei ani. Evident, dacă divorţul survine după 12 ani, e altceva, e grav şi… nu doresc nimănui. Iluzii e uşor să-ţi faci. Caz concret: pe când eram foarte necoaptă credeam că violenţa domestică nu apare decât în cuplurile unde există o mare disimetrie de forţă fizică, deci numai în cuplurile bărbat-femeie, nu bărbat-bărbat sau femeie-femeie. :)) Şi aflat la (mulţi) ani după că două iubite se pot părui mai rău decât dacă s-ar bate pe acelaşi bărbat şi că doi iubiţi îşi pot sparge capetele din invidie pe succesele mai mari la terţi ale unuia dintre ei. Ar fi interesant de studiat impactul mediului asupra cuplurilor gay din perspectiva aceasta, a divorţurilor. Nimeni nu se desparte din cauza homofobiei din societate, cauzele sunt întotdeauna în cuplu, dar partenerii beneficiază mai puţin de ajutor extern (familie, preot, psiholog). Să luăm un exemplu simplu, cu if: tu eşti femeie şi nu te mai înţelegi cu iubita ta, la care însă nu ai vrea să renunţi; te-ai duce să faci terapie de cuplu? Iar dacă nu, ce ai face, concret? Asta apropo de viaţa mai uşoară…

  4. Chiar crezi ca a nu pune paie pe foc este singurul inamic al relatiilor? Pai ar fi simplu atunci- nu mai punem paie pe foc si ramanem impreuna fericiti pana la danci batraneti:) Defineste, te rog, ce inseamna in cadrul relatiilor “a pune paie pe foc”. In psihologie, de exemplu, ce termeni sunt potriviti?
    Violenta fizica sau verbala apare in orice tip de cuplu, stiu si eu cazuri de acest gen. In defintiiv, tine de natura umana. Suntem oameni, inainte de a fi barbat sau femeie, iar unele lesbiene sunt uneori mai “barbati” decat barbatii. Exces de zel probabil.
    Ba exista si cupluri care se despart din cauza homofobiei din societate si nu sunt putine. Unele femei (si barbati, de ce nu?)transeaza inca de la inceput problema, subliniind ca nu se vad langa o femeie pentru totdeauna sau ca familia nu stie sau ca se vor decide pe parcurs etc. Altele se lasa duse de val si nu pot face fata compromisurilor. Neimpacarea cu sine si teama de societate vor genera treptat probleme in cuplu.
    Cele mai multe probleme, ai dreptate, tin de cuplu in sine si nu de societate.
    Eu sunt femeie si nu ma mai inteleg cu iubita mea, dar nu vreau sa renunt. Hmm…am fost intr-o astfel de situatie. S-a pus problema sa mergem la un psiholog de la Accept, dar nu am mers pana la capat. Nu prea am incredere in terapia de cuplu, cred ca ar artificializa relatia. Cred ca as incerca prin forte proprii sa identific problema reala si sa discut deschis cu ea, Sunt adepta comunicarii. Daca drumul va fi parcurs de amandoua este ok. Daca numai una face eforturi sa fie bine, este indicat sa renunti.
    Acum nu am astfel de probleme, sunt intr-o relatie de un an si patru luni si intre noi este o intelegere profunda si mutuala. Prin urmare…
    Ma bucur ca ma citesti, Dak. Imi plac ideile tale:)

  5. Îţi pot întoarce complimentul, te citesc cu plăcere.
    Sunt multe de comentat la ceea ce spui, material pentru un post deja. Teoria şi practica despre cum arată o relaţie viabilă s-au bătut întotdeauna cap în cap în cazul meu. Ce cred: că trebuie să te străduieşti, să lupţi pt. binele relaţiei, să laşi de la tine, să te sacrifici and so on. Ce fac: nimic, plutesc pe val; dacă se strâng nori, în loc să înseninez situaţia, mai rău fac furtună în paharul meu cu apă, sunt un contraexemplu în propriii mei ochi.. Prin a pune paie pe foc înţeleg escaladarea tensiunilor, numai norocul a făcut să dau peste o persoană care NU face asta, altfel povestea mea de dragoste se termina de mult, deoarece aduceam în relaţie tensiuni fără nicio legătură cu ea şi care o dezechilibrau. Din acest motiv am afirmat ceea ce ţie îţi trezeşte scepticismul. Or, eu nu contest pluralitatea factorilor care dizolvă o legătură, dar văd – peste tot – o lipsă de măsură, o perseverenţă în negativ, căci adesea identificăm perfect ruptura din urzeală ca să tragem de ea. Nu vreau să mă lungesc, întotdeauna trebuie să ştii până unde poţi merge prea departe.

Leave a Reply

